مایکروسافت نسخه Release Preview ویندوز 8 را عرضه کرد
 
فناوری های پیشرفته
Advanced Technolog
 
 

آماده اید که نسخه بتای ویندوز 8 مایکروسافت را آزمایش کنید؟ این شرکت روز پنج شنبه نسخه پیش نمایش یا Release Preview آخرین سیستم عامل خود را ارائه کرد. برای استفاده از این سیستم عامل می توانید با مراجعه به سایت مایکروسافت برنامه نصب آن را دانلود کرده و اجازه دهید تا به صورت تقریبا خودکار تمام کارهای لازم را برای شما انجام دهد. یا اینکه فایل iso آن را دانلود کرده و جهت نصب بر روی کامپیوترهای مختلف یا برنامه های ماشین مجازی استفاده کنید.

مایکروسافت می گوید کسانی که قبلا نسخه های Developer Preview یا Consumer Preview این سیستم عامل را نصب کرده اند، هم اکنون بدون نیاز به نصب دوباره، می توانند کامپیوتر خود را به نسخه Release Preview ارتقاء دهند.

سیستم شما برای اجرای نسخه ریلیز پریویو ویندوز هشت باید حداقل پردازنده یک گیگارتزی یا بیشتر داشته باشد. جهت نسخه ۳۲ بیتی به یک گیگابایت رم و برای نسخه ۶۴ بیتی به ۲ گیگابایت رم نیاز دارید. فضای هارد دیسک لازم برای این نسخه ها به ترتیب ۱۶ و ۲۰ گیگابایت است. گرافیک شما هم باید از دایرکت ایکس ۹ پشتیبانی کرده و درایور WDDM داشته باشد. حداقل رزولوشن صفحه نمایش هم برای کار با این ویندوز 1024 در 768 پیکسل است.

در صفحه دانلود نسخه بتای ویندوز 8 در سایت مایکروسافت، با کلیک بر روی دکمه Download Windows 8 Release Preview یک فایل ۵ مگابایتی بر روی کامپیوتر شما دانلود می شود که پس از اجرای آن، بقیه مراحل دانلود و نصب ویندوز به صورت خودکار انجام می شوند.

منبع: نارنجی



نظرات شما عزیزان:

ali
ساعت23:12---24 تير 1391
salam va dorode faravan mamnon az zahamante shoma vaghean matalebe shoma khandani va jaleb hastand ba tashakore faravanپاسخ: خواهش می کنم نظر لطف و بزرگواری شماست

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ فناوری های پیشرفته برای بشریت خوش آمدید. متشکرم از شما دوستان و عزیزان بخاطر بازدید از این وبلاگ
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
  ابتدا ما را با عنوان فناوری پیشرفته و آدرس roboiran.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 212
بازدید دیروز : 63
بازدید هفته : 281
بازدید ماه : 275
بازدید کل : 62975
تعداد مطالب : 218
تعداد نظرات : 99
تعداد آنلاین : 1