Motorola RAZR HD، اسمارت فونی قرص و محکم با پوشش Kevlar
 
فناوری های پیشرفته
Advanced Technolog
 
 

اسمارت فون بعدی مورتورولا در راه است و هنوز مدتی تا عرضه آن مانده. اما از هم اکنون اطلاعات زیادی از آن درز کرده و ما تقریبا همه چیز را درباره Motorola RAZR HD می دانیم. داستان از جایی شروع شد که یکی از مهندسان موتورولا اشتباها عکسی را در اکانت پیکاسای خود آپلود کرد که با این اسمارت فون گرفته شده بود.

پس از آن، یکی دو هفته پیش عکس نسبتا تاری از صفحه مشخصات این اسمارت فون موتورولا با زبان چینی لو رفت که آن را مدل MT887 و مجهز به اندروید بستنی حصیری 4‪.‬0‪.‬3 معرفی می کرد. طبق آخرین اطلاعات ما با یک اسمارت فون 4‪.‬3 اینچی روبرو هستیم که رزولوشن 720p دارد. همچنین گفته می شود که این محصول از یک باتری غول آسای ۳۳۰۰ میلی آمپری (همانند موتورولا Razr Maxx) بهره می برد.

حال امروز دوباره عکس دیگری از این محصول جدید موتورولا لو رفته است. این عکس پشت Motorola RAZR HD را نشان می دهد که گفته می شود کاملا از کولار ساخته شده و استقامت بسیار بالایی خواهد داشت. در کنار این، گفته می شود که قرار است پردازنده این اسمارت فون، اسنپ دراگون S4 باشد و از سنسور ۱۳ مگاپیکسلی برای دوربین آن استفاده خواهد شد.

و آخرین موضوع اینکه احتمالا این اسمارت فون تنها تحت قرارداد ورایزن عرضه گردد. البته برای اطلاع از صحت این داستان ها، باید تا نیمه دوم سال جاری میلادی صبر کنیم. (منبع: نارنجی)



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ فناوری های پیشرفته برای بشریت خوش آمدید. متشکرم از شما دوستان و عزیزان بخاطر بازدید از این وبلاگ
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
  ابتدا ما را با عنوان فناوری پیشرفته و آدرس roboiran.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 38
بازدید دیروز : 63
بازدید هفته : 107
بازدید ماه : 101
بازدید کل : 62801
تعداد مطالب : 218
تعداد نظرات : 99
تعداد آنلاین : 1