پرسش و پاسخ
 
فناوری های پیشرفته
Advanced Technolog
 
 
سه شنبه 6 تير 1391برچسب:, :: 1:52 ::  نويسنده : فناوری پیشرفته

 

سینا: چگونه می‌توانم سیستم‌عامل اندروید را ارتقا دهم. گوشی من sony ericsson x8 است.

 

سعيد پروانه ـ گيلان: ۱ ـ بتازگی يك تبلت خريدم كه سيستم‌عامل آن اندرويد 2.2 است و از سيمكارت پشتياني نمي‌كند؛ يعني جاي سيمكارت ندارد. به همين دلیل من يك مودم تري‌جي خريدم و روي رايانه آن را تست كردم، ولي روي تبلت اصلا كار نمي‌كند. مي‌خواستم بدانم آيا نرم‌افزاري براي اين كه بتوان از اين مودم‌ها روي تبلت استفاده كرد وجود دارد؟

۲ ـ من گوشي

در مورد سوال اول، اگر مودم خود را با كابل Usb وصل می‌كنید، پاسخ منفی است و شما نمی‌توانید از آن استفاده كنید، اما اگر این مودم قابلیت اتصال از طریق Bluetooth را داشته باشد، شما می‌توانید تبلت خود را به آن وصل كنید.

در مورد سوال دوم، بله شما می‌توانید اینترنت گوشی خود را از طریق Bluetooth به اشتراك بگذارید و از طریق تبلت خود به وسیله Bluetooth به آن وصل شوید و از اینترنت آن استفاده كنید.

 

ابراهیمی ـ كرمان: با سلام. موقع نوشتن آدرس ایمیلم با پیغامی روبه رو شدم كه آن را ok كردم. از آن به بعد هر وقت آی دی ایمیلم را می‌نویسم، خودكار پسورد هم در كادر پایین ظاهر می‌شود. با این كه پسورد ایمیلم را عوض كرده‌ام، اما همیشه این جعبه پیغام باز می‌شود. لطفا مرا راهنمایی كنید.

مرورگر‌ها برای این كه كار شما راحت شود، زمانی كه شما در سایتی هستید و نام كاربری و پسورد خود را می‌زنید، آنها را ذخیره می‌كنند تا در مراجعات بعدی كار شما راحت باشد. وقتی شما پسورد خود را عوض كردید، پسورد شما دیگر با آن نام كاربری همخوانی ندارد. شما می‌توانید به Internet Option رفته سپس دكمه Delete را بزنید، سپس پسورد‌های ذخيره شده در سیستم خود را پاك كنید. زمانی كه شما دوباره بخواهید وارد ایمیل خود شوید، تیك Remember me را بزنید و اگر مرورگر شما از شما پرسید كه می‌خواهید این رمز عبور ذخیره شود، آن را ذخیره كنید.

مصطفي منافي، تهران ـ با عرض سلام و خسته نباشيد به دليل بالا نيامدن ويندوز xp ناچار تعويض آن شدم اما زماني كه درايوهايe، d، f را باز مي‌كنم با پيغام زير روبه‌رو مي‌شوم:

the disk in drive () is not formatted

ضمنا در قسمت propertes درايو در قسمت file system به جاي fat

 

w990 سوني اريكسون دارم واز طريق بلوتوث به رايانه متصل مي‌شوم و از اينترنت گوشي روي رايانه‌ام استفاده مي‌كنم. مي‌خواستم بدانم همين كار را مي‌شود روي تبلتم انجام دهم؟32 نوشته شده RAW لطفا بگوييد علت چيست و چگونه مي‌توانم بدون اين‌كه اطلاعاتم را از دست بدهم مشكل را رفع كنم.

http:‌/‌‌/‌www.diydatarecovery.nl‌/‌downloads‌/‌Demo‌/‌DiskPatch.zip

منبع: کلیک جام جم

متاسفانه هاردديسك شما دچار مشكل شده است و قادر به شناسايي جدول تخصيص فايل آن درايو نيست. اين اتفاق گاهي اوقات براي سيستم‌هاي قديمي رخ مي‌دهد. مي‌توانستيد حتي ويندوز خود را از اول هم نريزيد و نرم‌افزار Diskpatch را امتحان كنيد. اين نرم‌افزار در عرض يكي دو دقيقه مي‌تواند جدول تخصيص فايل درايوهاي شما را تعمير كند. اين نرم‌افزار را مي‌توانيد از محل زير دريافت كنيد:

 

 

باید منتظر بود و دید آیا خود كمپانی سونی امكان به‌روزرسانی برای نسخه‌های جدید اندروید را ارائه می‌كند یا خیر. برای بررسی این كه به‌روزرسانی برای گوشی شما منتشر شده یا خیر به Settings سپس بخش Update بروید و بررسی كنید. اگر امكان به‌روزرسانی نبود، شما می‌توانید خودتان Firmeware گوشی خود را به روز كنید و روی آن Custom ROM‌های سفارشی نصب كنید. برای این كار می‌توانید به لینك زیر مراجعه كنید:

http://www.troublefixers.com/update-sony-ericsson-xperia-x8-with-official-android-firmware-2-1-update/


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ فناوری های پیشرفته برای بشریت خوش آمدید. متشکرم از شما دوستان و عزیزان بخاطر بازدید از این وبلاگ
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
  ابتدا ما را با عنوان فناوری پیشرفته و آدرس roboiran.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 135
بازدید دیروز : 63
بازدید هفته : 204
بازدید ماه : 198
بازدید کل : 62898
تعداد مطالب : 218
تعداد نظرات : 99
تعداد آنلاین : 1