فنـــــــــــــاوری دیجـــــــــــیـــــــــــــــــتال
 
فناوری های پیشرفته
Advanced Technolog
 
 
فناوري ديجيتال
 
 
 

 

 

 

 

 

 

روترهاي با استعداد

 

وسترن‌ديجيتال را با ديسك‌هاي سختش مي‌شناسيم؛ اما اين‌بار وسترن‌ديجيتال سراغ توليد روترهايي رفته است و مي‌تواند خودش را در محيط شبكه همخوان كند. اين يعني نصب آن، ساده است، گزينه‌هاي پيچيده‌اي ندارد و اگر هم تنظيماتي دارد، براي كاربران معمولي قابل فهم است و براي انجام كارهاي حرفه‌اي با اين روتر نيازي به تخصص شبكه نيست.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

حسگر بويايي در گوشي‌هاي همراه

 

تلفن‌هاي همراه امروزه كارهاي زيادي مي‌كنند، اما هيچ‌كدام از آنها حسگري براي اندازه‌گيري ندارند. اين حسگر كه نامش Sensordrone است، اين كمبود را رفع و تلفن‌ همراه را قادر مي‌سازد از دما تا ميزان بنزين خودرو را اندازه بگيرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تشخيص احساس در كينكت مايكروسافت

 

مايكروسافت در تلاش است حسگرهاي كينكت خود را ارتقا بدهد تا بتواند زبان بدن و حالات چهره آنها را درك كند. از اين تشخيص براي ارائه تبليغات مناسب حالت فرد استفاده خواهد شد. حالا پس از گوگل كه اين تبليغات را با بررسي محتواي ايميل نشان ‌داده است، مايكروسافت مي‌خواهد به احساسات افراد پي ببرد.

 

 

 

 

 

 

 

نبود چندلمسي در Wii U

 

نينتندو خبر عجيب و جديدي منتشر و اعلام كرده كه نمايشگر 6.2 اينچي اين دستگاه از چندلمسي پشتيباني نخواهد؛ زيرا تبلت‌ها و تلفن‌هاي همراه (حتي ارزان‌هاي) امروزي هم به فناوري چندلمسي مجهزند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

شارژ بي‌سيم از 50 قدمي

 

شارژ بي‌سيم شايد با اين اقدام بتواند جاني بگيرد. با كمك فناوري ليزرهاي مادون قرمز، ارتش در نظر دارد دستگاه‌هاي GPS و بي‌سيم را از 50 قدمي شارژ كند و سربازان نيازي به اتصال برق نداشته باشند. اين فناوري مي‌تواند بزودي وارد بازار شده و وضعيت شارژهاي بي‌سيم فعلي را كه هنوز به بلوغ نرسيده‌اند، متحول كند.

 

 

 

 

 

 

 

 

هدفون‌هاي مجهز به نمايشگر

 

نمايشگر تعبيه شده روي اين هدفون‌ها براي خود فرد نيست و به انواع و اقسام Equalizerها مجهز است تا ديگران از روي شكل امواج صوتي تشخيص بدهند شما چه گوش مي‌دهيد، يا دست كم از روي ولوم متوجه شوند كه صدايشان را نمي‌شنويد و بي‌خود تلاش نكنند با شما ارتباط گفتاري برقرار كنند.

 

 

 

 

 

 

 

 

لمس اشياي مجازي

 

سيستم جديدي با عنوان (T(ether توسط دانشجويان MIT ايجاد شده است كه مي‌تواند اشياي سه‌بعدي را روي هوا و به‌صورت لحظه‌اي ويرايش كند. اين سيستم با يك آيپد و يك دستكش تشخيص حركت تشكيل شده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

تايچي اولترابوكي فوق‌العاده

 

تايچي نام اولترابوك توليدي اسوس است كه با رزولوشن 1920 در 1080، دو دوربين پشت و جلو، دو پورت يو‌اس‌بي 3، پورت‌هاي VGA، HDMI و DisplayPort و NFC عرضه مي‌شود. هسته پردازشي آن اينتل i7 است و در دو اندازه 11.6 و 13.3 اينچ توليد مي‌شود. از همه مهم‌تر اين است كه تايچي نمايشگر اضافه‌اي روي درش دارد كه چند لمسي است و مي‌تواند به عنوان يك تبلت هم عمل كند.

 



نظرات شما عزیزان:

مملی
ساعت2:52---29 تير 1391
خوبه خوبه خوبه جونم . . . . . !

لیلا
ساعت10:58---16 تير 1391
مطالب جالبی بود استفاده کردم امیدوارم مطالب را بروز کرده و منابع آن را بیان نمایید . . . ممنونم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ فناوری های پیشرفته برای بشریت خوش آمدید. متشکرم از شما دوستان و عزیزان بخاطر بازدید از این وبلاگ
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
  ابتدا ما را با عنوان فناوری پیشرفته و آدرس roboiran.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 160
بازدید دیروز : 63
بازدید هفته : 229
بازدید ماه : 223
بازدید کل : 62923
تعداد مطالب : 218
تعداد نظرات : 99
تعداد آنلاین : 1