فناوری های پیشرفته
Advanced Technolog
 
 
دو شنبه 26 تير 1391برچسب:, :: 1:54 ::  نويسنده : فناوری پیشرفته

بهنام رستميان ـ ساري: من ويندوزي را از اينترنت دانلود کردم. مي‌خواستم بدانم به چه صورت روي سي.دي به طور بوت از طريق نرم‌افزار (نرو) رايت کنم. چند دفعه اين كار را کرده‌ام، اما هنگام نصب ويندوز، سي.دي بوت نمي‌شود. اگر مي‌شود مراحل رايت سي.دي را مرحله به مرحله توضيح دهيد.

براي اين کار شما از صفحه اصلي برنامه گزينه Burn image to Disk را انتخاب کنيد، سپس در پنجره باز شده گزينه
?Which recorder would you like to use گزينه Disk image or Saved Project را برگزينيد، سپس از شما آدرس فايل Imageدانلود شده، خواسته مي‌شود. در مرحله بعد پنجره مربوط به نوشتن روي ديسک باز مي‌شود که مي‌توانيد دستگاهي که قرار است فايل Image شما را بنويسيد و... را انتخاب کنيد.

اما اگر فايل را از اينترنت گرفته‌ايد، به احتمال زياد با پسوند iso است و شما مي‌توانيد از طريق نرم‌افزارهاي ديگري که کارشان فقط اين است، استفاده کنيد. براي آشنايي با آنها به لينك زير مراجعه کنيد:

http://iso.snoekonline.com/iso.htm

 

بهروز بختياري: با سلام. ويندوز لپ‌تاپ من اورجينال است و هميشه آن را به‌روز مي‌کنم، ولي چند روزي مي‌شود که هنگام کليک check for updates اين پيام ظاهر مي‌شود:

windows update cannot currently check for updates because the
service is not running. you may need to restart your computer

حتي با ريست کردن هم مشکل حل نشد و باز همين پيام ظاهر شد.

اين مشکل از آنجا ناشي مي‌شود که فايل‌هاي مربوط به Update ويندوز Corrupt شده است و شما نمي‌توانيد ويندوز خود را به‌‌روز کنيد. براي حل اين مشکل ابتدا سرويس به‌روزرساني ويندوز را متوقف کنيد. براي اين‌کار به بخش سرويس‌هاي ويندوز برويد. براي دسترسي به اين بخش در پنجره Run عبارت services.msc را وارد کنيد. سپس به دنبال نام Windows Update بگرديد و آن را stop کنيد. در مرحله بعد، با رفتن به پوشه C:WindowsSoftwareDistribution تمام محتويات آن را پاک کنيد. سپس دوباره به بخش سرويس‌هاي ويندوز برويد
و Windows Update را که اول کار Stop کرده بوديد، Start کنيد.

تکتاز ـ شيراز: من روي سيستم ويندوز 7 نصب کرده‌ام و از کارت گرافيکي که فقط يک خروجي مانيتور دارد، استفاده مي‌کنم. آيا راهي وجود دارد که بتوانم مانيتور ديگري را به سيستم وصل کنم؛ طوري که همزمان هر دو فعال باشند؟

بله، براي حل اين مشکل راه‌هاي متفاوتي وجود دارد؛ يکي از آنها استفاده از VGA Spliter است. اين دستگاه به شما اجازه مي‌دهد خروجي مانيتور خود را روي يک مانيتور ديگر هم ببينيد. براي اين کار خروجي کارت VGA را به VGA Spliter وصل ‌کنيد. يکي از مانيتور‌ها را به عنوان ورودي و مانيتور ديگر را نيز به عنوان خروجي به آن وصل کنيد. سپس شما تصويري را که از کارت گرافيک خارج مي‌شود، در دو مانيتور مشاهده مي‌کنيد. راه ديگر استفاده از UGA Multi Display Adapter است که به شما امکان متصل کردن چند مانيتور را مي‌دهد. براي آشنايي بيشتر با آن، مي‌توانيد به لينك زير مراجعه کنيد:

http://the-gadgeteer.com/2010/04/04/plugable-technologies-usb-2-0-uga-multi-display-adapter-review/

ميثم مرباغي ـ تهران: در رايانه‌ام كه ويندوز اکس.پي (سي.پي.يو پنتيوم 4 سه گيگ) و هم در لپ‌تاپم که 7 آلتيميت (کور اي سون 2/2 گيگ) است، در قسمت تسک منيجر پردازشي به اسمsystem idle process وجود دارد که اغلب
90 تا 99 درصد انگار سي.پي.يو مي‌گيرد که بسته هم نمي‌شود. مي‌خواستم بدانم علت آن چيست و اين‌كه آيا براي سي.پي.يو ضرر ندارد و چطور مي‌شود آن را بست؟

System Idle Process يک پردازش واقعي در سيستم شما نيست. اين پردازش برخلاف بقيه پردازش‌ها از منابع سيستم شما استفاده نمي‌کند؛ بلکه زمان استفاده از آنها و زمان بيکار بودن آنها را نشان مي‌دهد. براي مثال وقتي مقدار Process اين پردازش روي ۹۹ درصد باشد، يعني سيستم شما از ۹۹ درصد منابع خودش استفاده نمي‌کند و بيکار است.

شما نمي‌توانيد اين پردازش را ببنديد؛ چراكه از زمان ويندوز NT در تمامي نسخه‌هاي ويندوز قرار داده شده است.           منبع: کلیک جام جم


نظرات شما عزیزان:

علی
ساعت2:47---29 تير 1391
یه مقداری هم در مورد برنامه نویسی باشه . . . .

هکر
ساعت22:05---26 تير 1391
اگه میشه بیشتر از این نوع مطالب در وبلاگتان قرار دهید. تنکس

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ فناوری های پیشرفته برای بشریت خوش آمدید. متشکرم از شما دوستان و عزیزان بخاطر بازدید از این وبلاگ
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
  ابتدا ما را با عنوان فناوری پیشرفته و آدرس roboiran.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 128
بازدید دیروز : 63
بازدید هفته : 197
بازدید ماه : 191
بازدید کل : 62891
تعداد مطالب : 218
تعداد نظرات : 99
تعداد آنلاین : 1