كنترل همه ورود و خروج‌ها
 
فناوری های پیشرفته
Advanced Technolog
 
 
دو شنبه 16 مرداد 1391برچسب:, :: 5:12 ::  نويسنده : فناوری پیشرفته
كنترل همه ورود و خروج‌ها
دروازه‌هاي سرقت را ببنديد
حافظه‌هاي فلش، كارت‌هاي حافظه، تلفن‌هاي همراه، هارد‌هاي اكسترنال و ... آنقدر كاربرد دارد كه امروزه بسياري از كاربران دست‌كم يكي از آنها را هميشه با خود به همراه دارند. استفاده از اين ابزارهاي ذخيره‌ساز بسيار سودمند است اما در كنار اين مزيت، معايبي را نيز براي كاربران به همراه دارد كه يكي از آنها، افزايش احتمال سرقت اطلاعات كاربران از روي رايانه‌هايشان و سهولت در انجام اين كار است!

همچنين همان‌طور كه در بسياري از رايانه‌ها مشاهده مي‌شود، گسترش استفاده از اين ابزارها به آلودگي رايانه‌ها به انواع ويروس‌ها و بدافزارها سرعت بخشيده و موجب مي‌شود تا با اتصال ساده يك حافظه فلش، يك رايانه به انواع بدافزارها آلوده شود و از آن به بعد نيز آن رايانه همچون ناقل بيماري، موجب آلودگي ديگر رايانه‌ها شود.

باتوجه به همين مسائل قصد داريم اين هفته نرم‌افزاري را به شما معرفي كنيم كه براي رفع اين مشكلات طراحي شده است.

مديريت دروازه‌هاي ورود و خروج

نرم‌افزار قدرتمند USB Block با پشتيباني از ابزارهاي منحصر‌به‌فرد، شما را قادر مي‌كند در دو حالت مختلف روي درگاه‌هاي اتصالي USB رايانه كنترل و مديريت داشته باشيد.

USB Block به شما اين امكان را مي‌دهد تا با مسدود‌كردن اين درگاه‌ها، سرقت اطلاعات توسط كاربران غيرمجاز را غيرممكن سازيد و همچنين با جلوگيري از ورود اطلاعات از حافظه‌هاي جانبي، احتمال آلوده شدن رايانه به بدافزارها را نيز كاهش دهيد. پس از نصب اين نرم‌افزار فقط كاربراني قادر به دسترسي و استفاده از درگاه‌هاي يو‌اس‌بي خواهند بود كه رمز صحيح و متناسب با درخواست خود را در اختيار داشته باشند.

دروازه‌ها را مسدود كنيد

حفاظت از اطلاعات محرمانه و ارزشمند در برابر سارقان بسيار پيچيده‌تر از محافظت از اموالي است كه در اختيار داريم. همان‌طور كه پيشرفت‌ تكنولوژي به سهولت دسترسي به اطلاعات منجرشده، روش‌هاي سرقت آنها را نيز ساده‌تر و سريع‌تر كرده است. در چنين شرايطي استفاده از نرم‌افزاري همچون USB Block مي‌تواند بهترين انتخاب باشد. نرم‌افزار USB Block با مسدود‌كردن دسترسي به حافظه‌هاي جانبي و ديگر رسانه‌هاي ذخيره‌ساز همچون هارد‌هاي اكسترنال، كارت‌هاي حافظه، دوربين‌هاي ديجيتال، ديسك‌هاي گردان، درايوهاي شبكه، رايانه‌هاي موجود در شبكه و... مانع كپي‌برداري و سرقت اطلاعات موجود در رايانه شما مي‌شود و اين اطمينان را به شما مي‌دهد كه هيچ ‌كس بدون در اختيار داشتن رمزعبور قادر به كپي‌كردن اطلاعات و خروج آنها از روي رايانه نخواهد بود.

حفاظت از اطلاعات

براي حفاظت از اطلاعات نبايد فقط به فكر اعمال راهكارهايي براي ممانعت از سرقت آنها بود، چرا كه ايجاد تغييرات در اطلاعات نيز مي‌تواند به‌همان ميزان خطرناك باشد. به‌عنوان مثال همان‌طور كه فاش شدن يكي از اطلاعات محرمانه مي‌تواند خطرساز باشد، خراب شدن و از بين رفتن اطلاعات ارزشمند نيز داراي اهميت و دردسرساز است. نرم‌افزار USB Block براي حفاظت در اين شرايط نيز راهكارها و ابزارهاي مناسبي را در خود جاي داده است و به شما اين امكان را مي‌دهد تا با به‌كارگيري روش‌هاي حفاظتي چندلايه‌اي، مانع بروز تغييرات توسط حافظ‌هاي جانبي و ديگر رسانه‌ها شويد. به‌كمك اين برنامه، اطلاعات شما در برابر تمامي‌درخواست‌هاي غيرمجاز حفاظت شده و به اطلاعاتي ضد هك و ضد تغيير تبديل خواهد شد.

تلاش‌هاي بي‌فايده

اگر فكر مي‌كنيد رايانه و اطلاعات شما در معرض هيچ تهديدي قرار ندارد و استفاده از اين نرم‌افزار بيهوده است، پيشنهاد مي‌كنيم نگاهي به بخش گزارش‌گيري برنامه بيندازيد. ابزار ثبت گزارش ها در اين نرم‌افزار تمامي‌حوادث رخ داده در رايانه را به ثبت مي‌رساند و فهرستي از همه تلاش‌هاي بي‌ثمر براي نفوذ به نرم‌افزار، تلاش‌هاي حذف نرم‌افزار، تلاش براي استفاده غيرمجاز از درگاه‌هاي يو‌اس‌بي، رمزهاي اشتباه به‌كار گرفته شده براي ورود غيرقانوني و... را همراه با تاريخ و زمان دقيق آن در اختيارتان قرار خواهد داد.

چنانچه قصد داريد از اطلاعات‌تان حفاظت كنيد و آن را براي استفاده به‌صورت موقت در اختيار ديگران قرار دهيد، پيشنهاد مي‌كنيم نسخه‌اي از اين نرم‌افزار را با مراجعه به لينك زير دانلود كنيد:

http://www.newsoftwares.net/download/usbblock1-en/usb-block-en.exe

امير عصاري

منبع: کلیک جام جم


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ فناوری های پیشرفته برای بشریت خوش آمدید. متشکرم از شما دوستان و عزیزان بخاطر بازدید از این وبلاگ
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
  ابتدا ما را با عنوان فناوری پیشرفته و آدرس roboiran.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 28
بازدید دیروز : 63
بازدید هفته : 97
بازدید ماه : 91
بازدید کل : 62791
تعداد مطالب : 218
تعداد نظرات : 99
تعداد آنلاین : 1