روشن کردن چراغ اضطراری LED با آب و نمک
 
فناوری های پیشرفته
Advanced Technolog
 
 
سه شنبه 21 شهريور 1391برچسب:, :: 12:16 ::  نويسنده : فناوری پیشرفته

شاید ديگر نیاز نباشد از اين به بعد زمانی که برای گردش به خارج از شهر می روید تعداد زيادی باتری برای انواع چراغ های اضطراری با خود همراه داشته باشید. اگر این فانوس LED شرکت ژاپنی Green House را بخريد، باید به جای باتری با خود یک ظرف آب و یک نمکدان برداريد.


این چراغ اضطراری که با آب نمک روشن می شود، به جای باتری یک محفظه 350 ميلی لیتری آب نمک دارد و تنها با 16 گرم نمک می توان 8 ساعت از روشنایی آن استفاده نمود.


برق لازم جهت روشن کردن LED از طريق یک پيل الکتروشیمیایی توليد می شود که آب نمک الکترولیت و منیزیم - کربن دو الکترود مثبت و منفی آن هستند. شاید بتوان در نمونه های توسعه یافته این محصول علاوه بر استفاده از برق توليدی برای روشنایی، جهت شارژ انواع وسایل دارای پورت USB هم از آن استفاده کرد.


از آنجا که الکترود منیزیم تنها برای توليد 120 ساعت برق مناسب است، به همراه اين چراغ يک الکترود اضافه منیزیم نيز عرضه خواهد شد. هنوز خبری از قيمت این محصول نیست اما قرار است از سپتامبر 2012 وارد بازار شود.                    منبع: نارنجی


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ فناوری های پیشرفته برای بشریت خوش آمدید. متشکرم از شما دوستان و عزیزان بخاطر بازدید از این وبلاگ
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
  ابتدا ما را با عنوان فناوری پیشرفته و آدرس roboiran.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 104
بازدید دیروز : 63
بازدید هفته : 173
بازدید ماه : 167
بازدید کل : 62867
تعداد مطالب : 218
تعداد نظرات : 99
تعداد آنلاین : 1