ارایه نخستین کارت حافظه ۲۵۶ گیگابایتی توسط لکسار
 
فناوری های پیشرفته
Advanced Technolog
 
 

گاهی اوقات فناوری آنقدر سریع پیشرفت می کند که نمی توانیم به چشم هایمان اعتماد کنیم. این حافظه ۲۵۶ گیگابایتی اس دی هم جزو چیزهایی است که این حس را در ما به وجود می آورد.

شرکت لکسار تا چند روز دیگر نخستین کارت حافظه ۲۵۶ گیگابایتی اش را وارد بازار می کند تا عکاس ها و فیلم برداران بتوانند با خیال راحت به ثبت دیجیتالی کارهایشان بپردازند.

این حافظه که از نوع SDXC است سرعت بالایی هم دارد. سرعت خواندن اطلاعات معادل ۶۰ مگابایت در ثانیه است. البته به خاطر ظرفیت فوق العاده بالای این کارت، برای کپی کردن تمام اطلاعات از روی آن به ۸۰ دقیقه زمان نیاز دارید.

این کارت حافظه از اواخر مهرماه با قیمت ۹۰۰ دلار وارد بازار خواهد شد. فعلا بسیار گران است اما می دانید که با گذشت زمان قیمت اش کاهش چشمگیری خواهد داشت.

جالب است بدانید که هنوز جای زیادی برای رشد این فناوری وجود دارد. شرکت سازنده می گوید حافظه های SDXC می توانند تا ۲ ترابایت اطلاعات را در خودشان ذخیره کنند و فقط به زمان نیاز است تا به آنجا برسیم. تازه بعد از آن هم روش های جدید تری از راه می رسند و ماجرا ادامه دارد...

منبع : نارنجی


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ فناوری های پیشرفته برای بشریت خوش آمدید. متشکرم از شما دوستان و عزیزان بخاطر بازدید از این وبلاگ
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
  ابتدا ما را با عنوان فناوری پیشرفته و آدرس roboiran.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 63
بازدید هفته : 75
بازدید ماه : 69
بازدید کل : 62769
تعداد مطالب : 218
تعداد نظرات : 99
تعداد آنلاین : 1