كاهش هزينه‌ها با مديريت صحيح: مديريت پهناي باند در شبكه
 
فناوری های پیشرفته
Advanced Technolog
 
 
كاهش هزينه‌ها با مديريت صحيح
مديريت پهناي باند در شبكه
يكي از مهم‌ترين موارد قابل توجه در شبكه‌هاي بزرگ و كوچك، مديريت پهناي باند و ترافيك شبكه است. نرم‌افزارها و سخت‌افزارهاي مختلفي براي اين كار وجود دارد كه هريك نيازمند دانش و مهارت مخصوص به خود است، اما در اين ميان كاربران زيادي مشاهده مي‌شوند كه به‌دنبال نرم‌افزاري مناسب با روش كار آسان براي مديريت پهناي باند در شبكه‌هاي كوچك، متوسط و حتي بزرگ هستند. اگر شما هم جزو اين دسته از افراد هستيد و هنوز راه‌حل مناسبي نيافته‌ايد، پيشنهاد اين هفته كليك را از دست ندهيد!

مديريت با 2 كارت شبكه

به جر‌أت مي‌توان نرم‌افزار Antamedia Bandwidth Manager را يكي از بهترين‌ و كامل‌ترين راه‌حل‌هاي نرم‌افزاري براي مديريت آسان و كنترل دقيق پهناي باند در شبكه به‌شمار آورد. اين نرم‌افزار با تمامي زمينه‌هاي ارتباطي و تجهيزات سخت‌افزاري موجود در شبكه فعلي شما سازگار است، فقط براي استفاده از آن به دو كارت شبكه روي رايانه‌ اصلي كه به‌عنوان سرور درنظر گرفته مي‌شود، نياز خواهيد داشت.

تنظيمات خودكار

مديريت پهناي باند در شبكه‌هاي بزرگ زماني آسان مي‌شود كه به نصب برنامه يا اعمال تغييرات خاص در رايانه‌ها و ديگر دستگاه‌هاي سرويس گيرنده نياز نداشته باشيد. اين نرم‌افزار براحتي و بدون نياز به كوچك‌ترين تغيير در دستگاه‌هاي سرويس گيرنده اعم از رايانه‌هاي روميزي، رايانه‌هاي قابل حمل، تبلت و تلفن‌هاي همراه، شما را قادر مي‌سازد مديريت پهناي باند اختصاص يافته به هر دستگاه را در دست بگيريد.

نصب سريع و آسان

فرض كنيد رايانه اصلي خود را به دو كارت شبكه مجهز كرده‌ايد و نرم‌افزار Bandwidth Manager را نيز روي آن نصب كرده‌ايد، فكر مي‌كنيد از حالا به بعد مي‌توانيد با دانشي بسيار اندك از اصول اوليه شبكه، مديريت پهناي باند مصرفي را در دست بگيريد و همه چيز را تحت كنترل خود درآوريد؟ پاسخ اين سوال مثبت است؛ چرا كه با اين نرم‌افزار شما مي‌توانيد با چند كليك ساده، اينترنت را براي همه كاربران متصل به شبكه به اشتراك بگذاريد و محدوديت‌هاي موردنظرتان روي سرعت دانلود و آپلود اختصاص يافته به هر سرويس‌گيرنده را نيز اعمال كنيد.

مديريت مصرف

اعمال محدوديت در سرعت دانلود و آپلود روي كل شبكه يا براي برخي كاربران،ارائه مجوز دسترسي به منابع اينترنتي با سرعت از پيش تعيين‌شده به كاربران جديد يا ارائه مجوز استفاده از منابع اينترنتي به برخي كاربران براي صرفه‌جويي در هزينه‌ و كاهش بار ترافيكي ارتباط اينترنتي از جمله امكاناتي است كه اين نرم‌افزار در اختيار شما قرار مي‌دهد. همچنين با استفاده از اين نرم‌افزار مي‌توانيد كاربران را در گروه‌هايي مختلف دسته‌بندي كرده و براي هر گروه محدوديت مجزايي را مشخص كنيد. به‌عنوان مثال مي‌توانيد براي گروه دانش‌آموزان سرعت دانلود را روي 100 كيلوبيت محدود كنيد و اين محدوديت را براي استادان و معلمان روي يك مگابيت قرار دهيد.

محدوديت‌هاي روزانه

تعيين پهناي باند مجاز براي استفاده در هر روز يا هر ماه (يا تركيبي از هر دو) براي يك كاربر يا تمامي كاربران، از ديگر امكاناتي است كه در اين نرم‌افزار مشاهده مي‌شود. با استفاده از اين قابليت مي‌توانيد پهناي باندي را به‌صورت شناور طي يك ماه به كاربران خود اختصاص دهيد. حال كاربر مي‌تواند اين پهناي باند را دريك هفته به پايان برساند يا با مديريت خود، از آن در طول يك ماه استفاده كند!

پشتيباني از ابزارهاي موردنياز براي كنترل كامل و سريع روي كاربران، به اشتراك‌گذاري اينترنت به‌صورت مديريت شده و بدون نياز به اعمال تغييرات روي دستگاه‌هاي سرويس‌گيرنده، ارائه گزارش‌هاي كامل از عملكرد كاربران و فعاليت‌ آنان در شبكه، پشتيباني از قابليت فيلترگذاري روي آدرس‌هاي آي‌پي و پورت‌ها به منظور افزايش امنيت در شبكه، اعمال محدوديت در دسترسي به سايت‌هاي ليست سياه و هدايت خودكار كاربران به سايت موردنظر شما در صورت درخواست دسترسي به اين سايت‌ها، اعمال محدوديت در دسترسي به سايت‌هاي شامل كلمات كليدي ممنوعه و محتواي مشخص شده و بسياري از امكانات ديگر با استفاده از اين نرم‌افزار به‌طور كامل در اختيار شما قرار خواهد گرفت و شما را از به‌كارگيري روش‌ها و نرم‌افزارهاي مشابه بي‌نياز مي‌كند.

نسخه آزمايشي اين نرم‌افزار با پشتيباني از سيستم‌هاي‌عامل ويندوز 2007، 2008، 2003، اكس‌پي و قابليت استفاده محدود از لينك زير قابل دانلود است:

http:‌/‌‌/‌www.antamedia.com‌/‌download‌/‌bandwidth‌/

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ فناوری های پیشرفته برای بشریت خوش آمدید. متشکرم از شما دوستان و عزیزان بخاطر بازدید از این وبلاگ
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
  ابتدا ما را با عنوان فناوری پیشرفته و آدرس roboiran.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 64
بازدید دیروز : 63
بازدید هفته : 133
بازدید ماه : 127
بازدید کل : 62827
تعداد مطالب : 218
تعداد نظرات : 99
تعداد آنلاین : 1