درمان تومورها با روبات
 
فناوری های پیشرفته
Advanced Technolog
 
 
جمعه 26 اسفند 1390برچسب:, :: 1:22 ::  نويسنده : فناوری پیشرفته

  موسسه روباتیک پورتر (PRI) یک سیستم جراحی روباتیک پیشرفته رادر اختیار بیماران مبتلا به تومور کلیه قرار داده است که می تواند بخشی از کلیه را که مبتلا به تومور است با دقت و کیفیت بالاتری جراحی کرده و دربیاورد.

  رشد سریع سیستم های مبتنی بر روباتیک به خصوص در پزشکی برای به کاربردن آخرین پیشرفت ها در این زمینه موجب ارائه خدمات بهتر به بیماران شده است. تکنولوژی تصویر برداری فلورسانس، شبیه سازی های هوشمند سه بعدی بسیار کاملی برای جراحان ایجاد می کند که این امر منجر به کیفیت بالاتر جراحی و زندگی بهتر بیماران مبتلا به سرطان می شود. یکی از ویژگی های مهم این سیستم این است که در این سیستم دو جراح متخصص با تخصص های متفاوت همزمان باهم می توانند کار کنند. جراحی بوسیله سیستم های روباتیک دقت بیشتر، مهارت و کنترل بهتر در جراحی های پیچیده برای پزشکان و در کمتر ، خطر کمتر ابتلا به عفونت و بهبود سریع برای بیماران به همراه دارد. علوه بر این جراحان با کمک شبیه ساز مجازی این سیستم می توانند مهارت های جراحی روباتیک خود را افزایش دهند. ( دانستنیها دیجیتال-اسفند1390 ) 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ فناوری های پیشرفته برای بشریت خوش آمدید. متشکرم از شما دوستان و عزیزان بخاطر بازدید از این وبلاگ
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
  ابتدا ما را با عنوان فناوری پیشرفته و آدرس roboiran.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 142
بازدید دیروز : 63
بازدید هفته : 211
بازدید ماه : 205
بازدید کل : 62905
تعداد مطالب : 218
تعداد نظرات : 99
تعداد آنلاین : 1